Thursday, November 8, 2007

Jatuh Lagi.....

Jam 3.15pm hari ini sekali lagi saya bagi kejutan kepada semua, apabila saya terjatuh dalam Guardian Setiawangsa. Masa itu mummy on the way balik dari menghantar kakyang pergi open house di rumah kawan dia. Sampai di emergency Unit, HKL tepat jam 4.00 petang. Saya menangis apabila Doktor merawat saya. Saya tak pasti ini kali ke berapa saya jatuh dan kena jahit.

Di hospital saya nampak ramai orang sakit. Ada mata berdarah, kaki berdarah, baby deman, baby jatuh dan macam-macam lagi. Terakhir saya jatuh teruk adalah pada masa Hari Raya Aidil Fitri yang lalu, ini pulak Hari Raya Deepavali.

Details mengenai saya jatuh masa di Alor Setar terdapat dalam blog mummy saya, smartsd.blogspot.com (bacalah...) Yang pasti saya dah tak nak ke Emergency Unit, HKL lagi.

No comments: